Nuärjagmormor

Alla inlägg den 25 oktober 2009

Av Inger - 25 oktober 2009 19:34



en tur till Ludvig ...

på em ...

kom lagom till fikat ...

tapeterna är på god väg ...

upp på väggen ...

få se till nästa helg ...

en sväng in till Oscar ...

som var ensam med pappa ...

levererade en bräda ...

som mamma ...

ska pyssla med ...

spännande att se resultatet ...

jag och Oscar ...

sjöng ...

I ett hus ...

gullungen kan göra alla rörelser ...

sen blev det gunga på foten ...

innan vi fortsatte hemåt ...


dags att plocka ihop ...

inför morgondagen ...

känns lite ringrostigt ...

men nu är det snart jul ...

men så mörkt det blev i kväll ...

redan vid 17 ...

men väldigt varmt ute ...

för mig får det gärna fortsätta ...

vara mörkt ...

att det är gråmulet ...

gör inget ...

bara det inte kommer snö ...


ha en bra kväll ...  


Av Inger - 25 oktober 2009 15:05


mysko ...

plötsligt finns reklam på bloggen ...

det hade jag inte väntat mig ...

men den går att ta bort ...

men då kostar det pengar ...

lagt den i menyraden istället ...

jag tror den stör mindre där ...

kanske dags att övergå ...

till min andra blogg ...

där man inte betalar för bilderna ...

funderar vidare ...


en jättegrå dag ...

en riktig slappardag ...

lagat lite mat ...

för flera dagar framåt ...

slappat i soffan ...

framför TV:n ...

blir en tur till Ludvig snart ...

nyfiken på tapeterna ...


ha en bra söndag ...

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards