Nuärjagmormor

Alla inlägg den 3 oktober 2009

Av Inger - 3 oktober 2009 23:05


har hälsat på Ludvig ...

där var farfar och farmor ...

i full aktivitet ...

med tapetsering ...

M gräddade pizza ...

vi fixade upp köksgardinen ...

blev bra får jag säga  ...

L fick en skrikattack ...

innan han somnade ...

varit vaken ...

hela em ...

och kvällen ...

så han var ganska trött ...


hade fått ett SMS ...

när jag kollade telefonen ...

kan du hämta i Vansbro ...

svarade: ok

fick svar: va bra ...

så nu är det bara att vänta på hämtning ...

det lär väl dröja än ...

och jag känner mig rätt trött ...

men sånt är livet ...


sov gott ...

Av Inger - 3 oktober 2009 15:51


Har lagt till en Gästbok ...

lämna gärna några rader ...

i den ...

innan du lämnar min blogg ...

det är så kul att se vilka ni är ...

som hälsar på hos mig ...


kram Inger

Av Inger - 3 oktober 2009 15:29


  


fm-kalas hos Stina ...

efter frukosten ...

var det dags för fika kl 10 ...

Ludvig och Oscar ...

med mammor ...

följde med på kalas ...

Oscars mamma ...

kunde dessutom sälja lite produkter ...

så nytta förenades med nöje ...

skyndade oss hem ...

för lunch ...

Oscar hungrig ...

Ludvig skulle hämta pappa ...

blev makaroner ...

tog en promenad med Oscar ...

somnade inte förrän ...

vi nästan var hemma igen ...

då kom regnet ...

vi är glada så länge det inte är snö ...

men nu är det bara 4+ ...

så risken finns senare ...

mannen har paketerat båten ...

jajamensan ...

på altanen som förra året ...

blev så lugnt och tyst ...

när alla åkt ...

ska pyssla med lite urklipp ...

i min ensamhet ...


kunde inte låta bli ...

att fota lite hos Stina ...

vår lilla prinsessa ...


      


visst är det en härlig bård ...

 kameran ljuger lite ...

det svarta är egentligen silver ...


   

ett luddigt ...

och mjukt smyckeskrin ...


  

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards