Nuärjagmormor

Alla inlägg den 22 oktober 2009

Av Inger - 22 oktober 2009 16:20


    


efter en höstpromenad ...

har jag sysslat med bakning ...

bra och rofylld sysselsättning ...

längesen jag gjorde ...

kanelbullar ...

det andra baket ...

blev frasiga baguetter ...

har ingen lust ...

att besöka nån affär ...

det för med sig ...

att jag måste ...

använda det jag har i skåp/kyl och frys ...

bara bra ...


till kvällen ...

blir det ...


potatis-och purjolökssoppa

frasig baguette ...

fruktsallad ...

 

förresten ...

har skickat in en hälsning ...

till sonen ...

i lokalradion ...

ska lyssna spännt ...

om den kommer med ...


ha det ...



Av Inger - 22 oktober 2009 11:40


sonen har fått träffa ...

infektionsläkaren ...

som tyckte att det såg bra ut ...

puh ...

men får nog stanna under helgen ...

så att allt fungerar som det ska ...

det var han nöjd med ...

vi har så långt att åka ...

att det är bra att få vara kvar ...


vädret är gråmulet ...

ska gå ut och få lite luft ...

känns lite lättare i sinnet ...

när allt verkar lösa sig ...

men oron ...

har verkligen tärt ...

att inte veta ...

är det värsta ...


mitt pyssel

är färdigt ...

men jag kommer ... 

att börja med nåt nytt ...

har massor med tyg ...

som bara ligger ...


men lite utevistelse blir det nu ...


Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards