Nuärjagmormor

Alla inlägg den 5 oktober 2009

Av Inger - 5 oktober 2009 20:33


vi ni se en riktig arbetsmyra ...

ska ni klicka här

en riktig goding ...

om jag får säga det själv ...

vad tycker ni ...



Av Inger - 5 oktober 2009 19:30


kolsvart ute ...

det är kväll ...

har varit en bra dag ...

förutom att vi haft väldigt kallt inne ...

på vår avd ...

så det passade bra ...

att ha ett Röris-pass ...

lite kyligt ute också ...

men vi gungade, gick balansgång och åkte i röret ...

Oscar gungade ...

på den stora gungan ...

höll stadigt i sig ...

och var så stolt ...


lunchade inne på fritids ...

där var det varmt ...

sen blev det en två timmars promenad ...

runt byn ...

för att titta på hus ...

och andra spännande saker ...

mellis blev det på min trapp ...

för vi passerade även mitt hus ...

sen höll vi oss inne ...

resten av dagen ...


haft besök av dottern ...

som åt blodpudding med oss ...

Oscar blev hämtad av farfar ...

så hon hade inte så bråttom hem ...

har strykt lite tvätt ...

plockat ihop lite ...

nu blir det duschen ...

ikväll ...

ska jag absolut se matakuten ...

eftersom det skulle visas inslag från Falun ...

och matupproret ...


sen måste jag plocka fram kläder ...

ska ha fotografering i morgon ...

kan var kul ...

att se ok ut ...

när man hamnar i en massa olika hem ...

genom gruppbilden ...


ha en skön kväll ...

Av Inger - 5 oktober 2009 08:09


solen är på väg upp ...

det är strax under nollan ...

har varit lite halt ...

på morgonen ...

hör jag på radion ...

ska strax cykla iväg ...

för en lång dag ...


på em blir det en promenad ...

med "hitta hus igen" ...

och lite mellis i ryggan ...

det är skönt ...

att vädret är fint igen ...

det har varit tråkigt under helgen ...


ha en bra dag ...


Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards