Nuärjagmormor

Alla inlägg den 6 oktober 2009

Av Inger - 6 oktober 2009 19:28


en av årets mest ...

intensiva dagar ...

är över ...

alltså fotograferingen ...

konkurrerar bara med julfesten ...

alla barn var närvarande ...

vilket vi tycker är toppen ...

gruppkort, enskilda, syskon och t om kusinkort ...

blev tagna ...

det finns många varianter ...

några fröknar var villiga att bli fotade också ...

andra var fegisar ...

fotograferingen tog hela förmiddagen ...

sen var det dags för lunch ...

vi ser i allafall ut att få tillbaka värmen snart ...

både inne och ute ...

-6 grader i morse ...

men ganska skönt på em ...

vi tog en liten skogspromenad ...

för att plocka hem ...

lite naturmaterial ...

till vår skog ...

som just nu handlar om djur ...

men kanske kan övergå till trollskog ...

för att till sist bli tomteboning ...

 vem vet ...

det är barnens intresse som styr ...

vi blev bjudna på våfflor ...

av fritids ...

till mellis ...

det var populärt ...

Oscar stortrivdes ...

med våfflor och stora barn ...


E, sängen och stolen ...

har blivit hämtade idag ...

tänkte gå ut och kratta lite löv ...

när jag kom hem ...

men regnet kom ...

och det håller i sig ...

snöar i norra Dalarna ...


har hållit mig inne ikväll ...

badat ...

njutit i mörkret ...

med bara ett ljus tänt ...

och lyssnat på lite musik ...

avkopplande ...

tog tag i syningen sen ...

broderat dit Ludvig ...

på dopklänningen ...

som det sjuttonde namnet ...

nu är hela nederkanten fylld ...


ska strax titta på ...

Äntligen hemma ...

om det är nåt att se ...

den här omgången ...


ha en bra kväll ...

Glad

Av Inger - 6 oktober 2009 15:22


  

du är en så underbar person ...

de här orden fick jag höra ...

av en kollega idag ...

gissa om jag ska leva länge på de här orden ...

och det bästa av allt ...

jag tror hon menar det ...

jag kunde dessutom ...

säga Tack ...

utan att prata bort det ...


vilken härlig känsla ...


Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards