Nuärjagmormor

Alla inlägg den 9 oktober 2009

Av Inger - 9 oktober 2009 22:17


tänkte ta det lite lugnt i morgon ...

men jag ändrar planerna ...

får bli en tur till stugan ...

för att kratta lite mer ...

för vädret på söndagen ...

verkar inte vara helt ok ...

då kan jag vara inne ...

och fixa istället ...

för på em ...

blir det tårtkalas ...

Oscars mamma ...

mina stora flicka ...

bjuder på fika ...

några dar innan sin födelsedag ...

för då är hon på kurs ...

mannen tänker ...

fixa lite hos Ludvig ...

på fm ...

innan fikat ...

till kvällen ...

blir det fotboll för hela Zlatan ...


nu ska jag strax ...

öppna en ny bok ...


ha en skön natt ...

Av Inger - 9 oktober 2009 19:37



  


är född ...

Oscars och Ludvigs ...

fyrmänning ...

har kommit ...

välkommen Maja ...

 

Lycka till !


 

 



Av Inger - 9 oktober 2009 08:12

       

                    


         godmorgon fredag ...

äntligen är veckan till ända ...

visste i måndags ...

att det skulle var en lång vecka ...

och det har det varit ...

ingen vanlig dag idag ...

andra avd har utvärdering ...

vi har barnen ...

så det blir till att fixa sig igenom ...

nästa fredag byter vi ...

ser ut att bli en fin dag ...

solen håller på att bryta fram ...

men det är lite kyligt ...


efter jobbet ...

en snabbis till vår inredningsaffär ...

ska titta efter en sak ...

sen är det kväll ...

känner mig lite slut ...

antingen är det förkylning på gång ...

eller så är det den oventilerade arbetsplatsen ...

som spökar ...

känns inte fräsch inne just nu ...


fick en liten uppmuntran igår ...

såg i vårt lokala annonsblad ...

att jag vunnit andra pris ...

300 kr ...

på ett kassakvitto sen i fredags ...

det har aldrig hänt förut ...


ha en bra fredag allihop ...

njut av höstvädret ...


Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards