Nuärjagmormor

Alla inlägg den 1 oktober 2009

Av Inger - 1 oktober 2009 19:14


  


när pappa dök upp ...

kom Oscar på ...

att han inte hade nån tutte ...

snabbt till ryggan ...

och hämtade ...

en i munnen ...

och tre i händerna ...

mormor hämtade på dagis idag ...

men frågade inte efter tutten ...

vi tog en promenad ...

innan vi gick hem till morfar ...

kyckling och potatis ...

gick så där ...

med majs och gelé ...

gick det mesta ner tillslut ...

är inne i en ...

"äta bara så man klarar sig" period ...

Oscar och mamma ...

har åkt hem ...

för att lägga sig ...

nu börjar han bli så kul ...

att ha runt omkring sig ...

börjar bli en bladdergubbe ...

men vi förstår bara en del ...


en rätt solig dag ...

men kallt har det varit ...

har storstädat ...

några rum ...

vilket verkligen behövdes ...

torkat alla golv ...

kändes fräscht ...

hoppas det varar över helgen ...


är det hyfsat väder i morgon ...

drar jag till stugan för lite lövkrattning ...

i min ensamhet ...

handla lite ...

för att göra räkmackor ...

och åka till Ludvig ...

och äta och umgås med honom och mamma ...

i morgonkväll ...

när de är ensamma ...

Ludvig fyller 4 mån idag ...

hade en fruktansvärd skrikdag ...

igår ...

fick tillägg i går kväll ...

somnade tillslut ...

och sov till kl 6 ...

det behövde mamma verkligen ...

hoppas det håller i sig ...

i fortsättningen ...


ser ut att bli en kall helg ...

ska vintern redan vara här ...

då blir jag tokig ...

det enda roliga med oktober ...

är att min första dotter ...

har födelsedag den här månaden ...

annars kunde jag lätt hoppa över ...

både oktober och november ...


ha en skön kväll ...

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards