Nuärjagmormor

Alla inlägg den 14 oktober 2009

Av Inger - 14 oktober 2009 20:37


  


jag har fått min första pokal ...

och jag väntar på fikat ...

två glas saft ...

och doppa en kanelbulle ...

gott ...

vi tände ett ljus ...

på gammelfarfars grav ...

innan vi åkte hem ...

jag var jättetrött ...

så det blev en fusktvätt ...

lite tandkräm ...

i munnen ...

en flaska välling ...

innan jag somnade ...


jag trivs som fisken i vattnet ...

hos mormor och morfar ...

vi hade besök av Ludvig ...

 en snabbis innan vi åkte till Järna ...

men han kommer igen imorgon ...

när vi går hem tidigt ...


i morgon ...

ska vi grilla korv ...

och äta ute ...

hela stugan ...

det ska bli kul ...

tycker Oscar och mormor ...

Oscar får åka till dagis ...

med morfar ...

eftersom jag börjar tidigt ...

så i natt är det morfar ...

som har jour ...


nu är snart läggdags ...

för oss här i huset ...

känns att jag sov uselt i natt ...

har alldeles för mycket i huvudet just nu ...

men vad ska jag göra ...

det är inget jag rår över ...

känner jag ...

skulle gärna gå i idé ...

som björnen ...

kanske skulle jag vakna upp ...

till våren ...

och livet skulle kännas mer positivt ...

lite input ...

med positiv klang ...

skulle kännas bra ...

men det får vi se i stjärnorna efter ...


ha en bra natt ...



Av Inger - 14 oktober 2009 07:25


Jag har precis ätit upp min gröt ...

hemma hos mormor ...

borstat tänderna ...

och snart ska vi cykla till dagis ...

jag har sovit gott i 11 timmar ...

efter bad ...

och en god flaska välling ...


Grattiskram till min mamma ...

som fyller år idag ...

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards