Nuärjagmormor

Alla inlägg under augusti 2023

Av Inger - 28 augusti 2023 21:10



en riktig överraskning ...

när jag kom hem ...

sonen hade plockat kantareller ...

på lunchen i skogen ...

så mycket svamp har jag aldrig sett ...   

Av Inger - 15 augusti 2023 21:27


 

tillbaka ...

efter semester, regn och kyla ...

den regnigaste sommar i mannaminne ...

förutseende nog ...

bokade jag semester v 26 ...

underbar vecka ...

om jag bortser från ...

alla mail, samtal, tårar och ilska ...

som fanns med under veckan ...

jag tog beslutet ...

att säga upp mig ...

efter alla år ...

ingen lust att flytta mig ...

och få 5 mils åkning varje dag ...

sommaren har kännetecknats av ...

en otrolig röra inom verksamheten ...


det är inte lätta att ...

att ta ett sånt beslut ...

men oron i kroppen ...

avtog med beslutet ...

och nu känns det bra ...

det ordnar sig säkert ...

kan alltid vicka...

och uppnår inom en snar framtid ...

en bra ålder ...


idag har jag börjat jobba på en annan 

förskola ...

ett tag framåt ...


sommaren har bestått av ...

målning ...

loppis ...

små utflykter ...

en Värmlandstripp ...

och Diggiloo ...


   

som vanligt i regn ...

även i Sandviken ...


   

allt regnande gjorde att det blev sommarflod ...

Alice och Oscar fick riktig sjötomt ...

krävdes sandsäckar ...

för att valla ...


   


Bysjön sitter ihop med älven ...

vilket ger hög sjö ...

inget kvar av beachen ...


över 100 mm regn på en vecka ...



Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards