Nuärjagmormor

Alla inlägg den 21 november 2008

Av Inger - 21 november 2008 20:52



försökte få Oscar att sova ...

men det är onödigt att slösa bort tid på sovning  ...

enligt vår lilla gullunge ...

dessutom var det spännande ...

med snön som yrde in i vagnen ...


det har varit en iskall dag ...

blåst från nordväst ...

jag fick en promenad ...

runt byn ...

hämtade ett paket ...

med Oscar i vagnen ...

mamma fick ledigt ...

några timmar ...


Oscar fick hjälpa till ...

med Pizza förberedelser ...

hemlagad Calzone ...

men han åkte hem ...

skulle få besök av moster ...


själv tog jag en kvällsrunda ...

och handlade lite ...

våra driftiga affärstjejer ...

hade kvällsöppet till 20 ...

mycket folk ute i mörkret ...

inhandlade en lampskärm ...

som matchar min gardin ...

men nu måste jag ha en lampfot också ...

naturligtvis passade ingen ...

av alla jag har ...

får åka till Utanhed ...

och ev låna en ...


pratat med min väninna ...

hon från Stockholm ...

ett tag sen sist ...

så det blev lite nyhetsförmedling ...

vi är verkligen mitt-i-livet ...

det är aldrig en död minut ...

hos någon av oss ...

men den tiden kommer väl ...

när ingen frågar efter oss ...

men just nu är våra liv ...

händelserika ...

just nu är det compact-living ...

hos henne ...


inga direkta planer för helgen ...

åh, så skönt det är ...

det får bli som det blir ...

och blir det inget ...

så är det helt ok ...


ska titta på utröstning ...

av idol ...

har inte kollat ikväll ...


 så här såg älven ut på em ...

håller på att lägga sig ...




Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards