Nuärjagmormor

Alla inlägg den 1 november 2008

Av Inger - 1 november 2008 21:39


Grattis Älvdalen ...

ni får fira igen ...

Larz Kristerz är så bra ...

vilken sångare i kväll ...

Du är min man ...

blev ...

Jag är din man ...

så ska riktig dansmusik spelas ...


sen gillar jag Scotts ...

när jag dansar ...

så vill jag att låtarna ska låta som de brukar ...

covers är helt ok ...

även om inte juryn gillar det ...


det är i allafall ...

lördagsunderhållning ...


Av Inger - 1 november 2008 19:34


en kall morgon, -10 ...

solsken och gnistrande snö ...

ett väldigt tunt täcke ...

upp och käkade frukost ...

kröp ner igen ...

läste ut min bok om Saltön ...

en underhållande bok ...

innan jag hann gå upp ...

så var Oscar här ...

ville ta en promenad ...

vi gick en runda ...

tände ljus på kyrkogården ...

Oscar badade ...

medan lunchen blev färdig ...

sen åkte vi hem till O ...

morfar fixade upp en lampa ...

skruvade ihop en hylla ...

vägghyllorna åkte ner ...

O:s mamma spacklade igen hålen ...

hon ska måla om fondväggen i O:s rum ...


vi gick ut och tog lite julkort på O ...

 en liten tomte ...


vi åkte hem för att åka vidare ...

ljuständning för de våra i grannbyn ...

sen en tur till farmor ...

fotade hennes vackra orkidéer ...

klicka på www.iminlillastuga.blogspot.com


 nu är det dags för Dansbandskampen ...

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards