Nuärjagmormor

Alla inlägg den 7 november 2008

Av Inger - 7 november 2008 23:24


gäsp, det är dags att krypa till kojs ...

det blir en kort reflektion över dagen ...

klockan ringde alldeles för tidigt ...

önskade att det skulle vara kväll ...

så att jag skulle få lägga mig ...

min son skrattade ...

han tyckte nog det var förmiddag ...

när kl var tjugo över fem ...

det är sovmorgon för honom ...


har klickat med korten på datorn ...

de andra på jobbet ...

hittade andra specialsysselsättningar ...

efter den obligatoriska handlingen ...

kom Oscar ...

hade sovit jättelite middag ...

så vi tog en promenad ...

myser i morbrors åkpåse ...

somnade rätt omgående ...

fixade till kvällens tacos ...

vi var samlade allihop ...

utom ishockeyspelaren ...

som fick lite rester med hem ...

Oscar slukade alla grönsaker han fick ...

och sen blev det bad ...

men nu börjar han bli farlig i badet ...

ska resa sig hela tiden ...

tittat på Tv ...

sjungit med i sångprogrammen ...

och följt röstningen i idol ...

Agnes och Kevin är bra tycker jag ...

de hade dessutom låtar som var helt ok ...


sovmorgon ...

tårtbakning ...

hämta bröd i L-näs ...

det är programmet som jag vet ...


zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz ...


Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards