Nuärjagmormor

Alla inlägg den 8 november 2008

Av Inger - 8 november 2008 21:21


 


När min mans syster kommer ...

har hon ofta med sig blommor ...

det är så kul ...

hon fick dessutom ...

en smygtitt på sitt nya bord ...

jag tror hon blev rätt nöjd ...

det skulle iallafall jag vara ...

fyra av fem tjejer var med ...

så Oscar hade många beundrarinnor ...

som tur var så hade han sovit ...

blev en middagslur på tre timmar ...

sover så gott i vagnen ute numer ...


greksallad ...

nybakat bröd ...

korv och pommes ...

tzatziki ...

färsk ananas ...

stod på menyn ...

 men "matvraken" gick på GI-metoden ...

så de var ovanligt små i maten ...


vi fick energimassage ...

fyra av oss ...

det är jätteskönt ...

man blir alldeles varm i kroppen ...

får en pigg känsla ...

tar ca 12 min ...

alldeles lagom länge ...

verkligen nåt att rekommendera ...

 nu har alla åkt hem ...

det blev som att stänga en dammlucka ...


 

 Oscar med tre av tjejerna ...


tittat på slutet av Dansbandskampen ...

Larz-Kristerz gick vidare ...

liksom Scotts ...

nu är de två banden välkända ...

det blir svårt för några andra att slå sig in tror jag ...


nu tänker jag ta med mig min man på en kvällsrunda ...




Av Inger - 8 november 2008 16:25



Saga gillar inte heller vädret ...

idag är det jämntjockt ute ...

tog en stavpromenad i morse ...

hämtat lite bröd i L-näs ...

fortsatte till Oscar ...

mamma i pyjamas ...

Oscar bara skrattade ...

ville inte sova nån middag ...

pappa iväg till Falun ...

för att sy ihop näsan ...

så går det när man spelar hockey ...

fikade ...

hade köpt med mig några vaniljbullar ...

från bageriet ...

supergoda ...

en liten promenad efter forsen ...

Oscar somnade på studs ...

det var tur det ...

för i kväll får han lekkompisar ...

hela trollungeligan kommer ...

ska snart börja med någon mat ...

det får bli kylskåpsrensning ...



en liten bokläsare ...

här är det Mulle Meck ...


vi hörs ...

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards