Nuärjagmormor

Alla inlägg den 6 november 2008

Av Inger - 6 november 2008 19:13



Dags att reservera nya böcker ...

för nu har jag kommit igenom min hög snart ...

Jag gillar Anne Holts frontfigur ...

Hanne Wilhelmsen ...

länge sen jag läst nån av henne ...


fantastiskt tråkigt väder ute ...

dimmigt så det inte är sant ...

råkallt, som går genom märg och ben ...

halka efter vägen ...

vintern har börjat bra eller hur ...

det känns länge till maj ...

på jobbfronten ...

är det sig likt ...

vi leker mycket lekar ...

målar nalleteckningar ...

åker stjärtlapp på frosten ...

i dag har vi haft "syjunta" ...

4 och 5 åringarna syr så det visslar om det ...

det trodde vi aldrig ...

eftersom en del har "myror i brallan" ...

men de har ägnat hela em ...

åt att trä nålen upp och ner i tyg ...

de är så stolta över resultatet ...


i morgon är det öppning ...

ledig fredag em ...

men det är innebär handling, tvättning, byte av sängkläder ...

hinns det med skulle golven behöva en rengörning ...

16.30 kommer charmtrollet ...

få se om O:s moster dyker upp ...

har iallafall skickat en inbjudan med tacos ...

det brukar ge restultat ...


ha en skön kväll i dimman ...

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards