Nuärjagmormor

Alla inlägg den 4 november 2008

Av Inger - 4 november 2008 20:44



av vad ...

och hur ...

kanske ni undrar ...

jo, av mina små jobbarkompisar ...

och deras stora favorit just nu ...

Hello Kitty ...

tjejerna har den söta katten på allt ...

trosor, strumpor, klänningar, mössor ...

så nu har jag köpt en pyjamas ...

med Kitty på ...


sov gott ...

det ska iallafall jag göra ...

i min nya pyjamas ...



Av Inger - 4 november 2008 08:03


en tillbaka blick till gårdagen blir det ...

startade veckan med ett samtal ...

gick väldigt bra och är lärorikt ...

sen blev det teater ...

Nappen Pappen ...

barnen väldigt förtjusta ...

funderar alltid över ...

hur kan man åka runt ...

och livnära sig på barnteater ...

det är ju tur att någon vill ...

men vi skulle själva kunna göra nåt liknande ...

om vi la manken till ...

barnen är en så tacksam publik ...


på kvällen var jag hos Oscar ...

vi fick besök av O:s faster ...

som var på väg hem ...

vi busade och sjöng hela kvällen ...

O blev jättepigg av vällingen ...

så det blev ingen sova av ...

förrän mamma kom hem ...

du är en riktig goding, Oscar ...


idag blir det Tigerjakt ...

och nallemålning ...

vi fortsätter med våra nallar ...

så att alla barnen får vara med ...


vädret är inte det bästa ...

i går kväll regnade det lite ...

idag är det -1 grader ...

det innebär mulet, grått och halka ...

lika grått är det i pannrummet också ...

pannan läcker som ett såll ...

så det blir till att investera ...

frågan är bara ...

i vad ...


hoppas på lite mer solsken ...



Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards