Nuärjagmormor

Direktlänk till inlägg 18 oktober 2010

En ovanlig måndag ...

Av Inger - 18 oktober 2010 20:05


blev det ...

eftersom vår kurs ...

tyvärr blev inställd ...

vikarier tillfrågade ...

så fick göra nåt annat ...

har diskuterat ...

att få besöka varandra ...

på kommunens 5 förskolor ...

men aldrig kommit till skott ...

nu fick vi möjligheten ...

kommer antagligen att ...

bli en fortsättning ...

för alla som vill ...

fantastiskt trevligt ...

att få utbyta idéer ...

tankar ...

få ny inspiration ...

på "hemmaplan" ...

en heldag blev det ...

och många kort blev tagna ...


skönt att kunna vara inne ...

för idag ...

har det varit ett riktigt busväder ...

regn och blåst ...

kaaalllltttt ...


vi får väl se ...

hur det blir imorgon ...

ute eller ...

vi får i allafall besök ...

på em ...

det blir spännande ...


en timmes frihet på em ...

sen är det dags för ...

utvecklingsmöte ...

lite mailinfo ...

(vi har fått nytt e-postsystem)

göra färdigt likabehandlingsplan ...

kanske ...


ha en bra kväll ...

jag tillbringar den i Ullared ...




 
 
Anna

Anna

19 oktober 2010 15:58

Vilken fin kommentar du lämnat hos mig! Det är roligt att få kommentarer som berör och det gjorde din! Det gjorde min dag! Skönt också ibland när man tänker och funderar på om man är lite galen att få bekräftelse på att fler har samma upplevelse som en själv!

Ta hand om dig och de fina grabbarna du har runt dig! Och så klart fina Icka som jag saknar massor! Stor kram från Småland!

http://www.aisraelsson.blogg.se

Inger

19 oktober 2010 20:46

Anna! Tack för din kommentar, kul att jag kunde förgylla din dag. Jag vet också att Icka saknar dig mycket, synd att det är så långt emellan er.

Kram Inger

 
marsipanen

marsipanen

19 oktober 2010 20:34

Hej igen!
Var ett tag sedan sist, har varit lite slö med bloggandet ;)
Visst ligger Strängnäs i Marsipanien. Denna vackra lilla Mälarpärla som jag trivs så bra i. Att bo vid vattnet (nåja ett par km får jag gå för att komma ner till sjön)är ett måste för mig.
kramis!

http://marsipan.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Inger - 6 december 2023 14:04

  livet tuggar på ... sonens välbefinnande ... kommer sakta tillbaka ... fick påringning från fk ... ville fråga om arbetsgivaren ... hade nåt annat jobb åt honom ... när man är lastbilschaufför 😀   "för tre veckor sen  vi...

Av Inger - 30 november 2023 19:51

  en november ... som blev en av de värsta i mitt liv ... Jobbmässigt ... väldigt bra ... jobbat varje dag ... men vi har levt i ett vakum ... hela hösten ... sonen har svävat mellan liv och död ... innan han akut ... blev operera...

Av Inger - 4 november 2023 21:11

  oktober rann iväg ... och slutade med 3 dm snö ... som snart är borta ... eftersom det regnat i 2 dygn... Alice hann i allafall ... åka skidor ...   sonens magkrångel fortsätter ... sovit på lasarettet en del nätter ... varvat m...

Av Inger - 22 oktober 2023 20:07

  tillbaka ... nu är vi i mitten av oktober ... mycket har hänt ... livet rullar på ... skördat, förberett för en ny sommar ....         På sätt och vis ... är det en skön tid, hösten ... plockat ihop loppisen ... börjar fö...

Av Inger - 28 augusti 2023 21:10


    en riktig överraskning ... när jag kom hem ... sonen hade plockat kantareller ... på lunchen i skogen ... så mycket svamp har jag aldrig sett ...    ...

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards