Nuärjagmormor

Alla inlägg den 24 oktober 2010

Av Inger - 24 oktober 2010 20:11


  

  

  

när jag tog en kvällspromenad ...

vad jag önskade mig ...

det ni ...

får ni inte veta ...

en förmiddag ...

i pyjamas ...

ett samtal från Solna ...

förgyllde min dag ...

alltid kul att prata ...

lite matlagning ...

lite skrivande på datorn ...

så vips ...

var det lunch ...

Oscar kom ...

när mamma och pappa ...

behövde lite egen tid ...

vi gungade vid skolan ...

tittade på lite innebandy ...

konstaterade ...

att snart kan Oscar åka skridskor ...

för nu är sargen uppsatt ...

Ludvig med familj ...

dök upp ...

så det passade bra ...

att gå in och fika ...

hallon och hallon/blåbärspaj ...

slank ner ...

en familjeeftermiddag ...

blev det ...

 sen drog alla hemåt ...

och huset känns tomt ...


lite förberedelser ...

inför morgondagen ...

Nallevecka ...

på förskolan ...

få se vad det blir av det ...

kanske tid för lite pyssel hemma ...

under veckan ...


ha en bra vecka ...




Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards