Nuärjagmormor

Alla inlägg den 14 oktober 2010

Av Inger - 14 oktober 2010 21:58


  

för en timme ...

och tjugoåtta år sedan ...

drack jag det godaste kaffet ...

och åt den härligaste mackan ...

jag någonsin smakat ...

efter ett dygns hårt jobb ...

fick vi njuta av vår lilla dotter ...

vårt första barn ...

Oscars mamma ...

så idag ...

firar hon födelsedag ...

rätt ensam som vanligt ...

för fyller man år ...

mitt i älgjakten ...

så kan man inte räkna med ...

att så många kommer ...

för att fira ...

inte ens när hon var liten ...

var det inte jakt ...

så  var det delning av köttet ...

som gick i första hand ...

så hennes födelsedag ...

har firats i omgångar ...


ikväll ...

har jag varit på kalligrafi igen ...

en hel månad sen sist ...

eftersom det blev inställt förra gången ...

gick mycket bättre idag ...

trots att jag inte tränat ...

men det kommer att bli ...

nåt för mig ...

bara jag får tiden att räcka till ...


nu är det bara sängen som gäller ...

lång dag i morgon ...

männen lediga ...

ska stänga vid stugan i morgon ...

parkera båten på altanen ...

göra vinter ...

det är nog hög tid ...

att plocka fram kupévärmare ...

se över vinterdäcken ...

mm ...




Av Inger - 14 oktober 2010 15:45


  

har jag gjort idag ...


ett telefonsamtal i morse ...

fick komma efter jobbet ...

- jag klämmer in dig halv två ...

man tror inte att det är sant ...

i den här kommunen ...

är vi inte bortskämda ...

med snabb vård ...

och att dessutom få välja ...

vem man vill träffa ...

fantastiskt ...

C är en ängel ...

utrstrålar ...

värme, intresse och trygghet ...

tack säger jag bara ...




Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards