Nuärjagmormor

Direktlänk till inlägg 11 december 2009

Livet går vidare ...

Av Inger - 11 december 2009 21:05


Tack för era kommentarer ...

om mitt gråa sinne ...

känns bättre idag ...

men en liten tagg finns kvar ...

har just lyssnat ...

till IDOL-Erik ...

i ...

The show must go on ...

en av mina favoritlåtar ...

det är väl just det ...

som livet handlar om ...

att ta nya tag ...

och fortsätta på färden ...

livet är en resa ...

med många hållplatser ...

jag har klivit av ...

men just hoppat på igen ...

för jag vill ju gärna se vart det bär ...


  


nu får Oscar konkurrens ...

om Morbrors traktor ...

för nu har Ludvig testat den i kväll ...

vi fick besök ...

sen L med familj ...

hälsat på gammelfarmor ...

och handlat i Vansbro ...

fick mat hos mormor ...

med morfar som matare ...

glögg och pepparkakor ...

för pappa och mamma ...

innan de skulle hem ...

för att titta på IDOL ...


Förhoppningsvis ...

tar vi oss till Ludvika i morgon ...

Oscar, mamma och jag ...

om gubben är frisk ...

tror inte jag ska handla så mycket ...

men man vet aldrig ...

kul att komma till stan i allafall ...

Ludvika är alldeles lagomt stort för oss ...

finns det mesta ...

och inte nån trängsel ...

perfekt ...


missade skidskyttet idag igen ...

men det kanske är bra ...

för då blir det ...

Double ...

häftig start på säsongen tjejer ...

Emma ...

kan ACO vinna i världscupen ...

klarar du en satsning i KIK div 1 också ...

med era små ...


mannen sover i soffan ...

jag bloggar ...

och läser era ...

en ganska typisk fredagkväll ...

här hos oss ...


ha det bra ...


 
 
Kattmor

Kattmor

11 december 2009 21:43

Det värsta med gamla "taggar" är att de kan börja sstickas igen, när man minst tål det, och inte kan man ssticka tillbaka på de jä....na heller! Önskar dig en skön helg!

http://kattmorsblog.wordpress.com

 
Yvonne

Yvonne

12 december 2009 08:54

Hihi! Söta lille Ludvig! Va han har vuxit! =)

Kram!

http://yvonnes-blogg.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Inger - 6 december 2023 14:04

  livet tuggar på ... sonens välbefinnande ... kommer sakta tillbaka ... fick påringning från fk ... ville fråga om arbetsgivaren ... hade nåt annat jobb åt honom ... när man är lastbilschaufför 😀   "för tre veckor sen  vi...

Av Inger - 30 november 2023 19:51

  en november ... som blev en av de värsta i mitt liv ... Jobbmässigt ... väldigt bra ... jobbat varje dag ... men vi har levt i ett vakum ... hela hösten ... sonen har svävat mellan liv och död ... innan han akut ... blev operera...

Av Inger - 4 november 2023 21:11

  oktober rann iväg ... och slutade med 3 dm snö ... som snart är borta ... eftersom det regnat i 2 dygn... Alice hann i allafall ... åka skidor ...   sonens magkrångel fortsätter ... sovit på lasarettet en del nätter ... varvat m...

Av Inger - 22 oktober 2023 20:07

  tillbaka ... nu är vi i mitten av oktober ... mycket har hänt ... livet rullar på ... skördat, förberett för en ny sommar ....         På sätt och vis ... är det en skön tid, hösten ... plockat ihop loppisen ... börjar fö...

Av Inger - 28 augusti 2023 21:10


    en riktig överraskning ... när jag kom hem ... sonen hade plockat kantareller ... på lunchen i skogen ... så mycket svamp har jag aldrig sett ...    ...

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards