Nuärjagmormor

Alla inlägg den 13 december 2009

Av Inger - 13 december 2009 18:53



     

med Lucia i Ordenshuset ...

många barn med ...

Lucian sjöng solo ...

var nog inte sista gången ...

vi hörde den stämman ...

ytterligare en tärna ...

sjöng solo ...

duktiga tjejer ...

det var ett jättefint program ...

med fina sånger ...


Oscar var liten tomte ...

som gick runt ...

visste inte riktigt ...

om han ville vara med ...

träffade lite nya kompisar ...

som var hemma i byn på besök ...


såldes lotter ...

till slut ...

kunde jag och Oscars mamma ...

hitta några vinstlotter ...

ett lyckat arrangemang ...

som jag tror återkommer ...


Av Inger - 13 december 2009 14:50


  

är det nu ...

slagit in de sista julklapparna ...

och gömmer dem ...

i stora garderoben ...

tills tomten kommer ...


på em blir det Lucia ...

Oscar, mamma och jag ...

ska titta på barnen ...

i Ordenshuset ...

det var ett tag sen sist ...

vi var på Lucia där ...

så det blir kul ...


ha det ...

Av Inger - 13 december 2009 10:58



  


en gnistrande vacker söndag ...

solen skiner ...

-4 grader ...

lagar lite mat ...

sonen ska på innebandy ...

så lunchen blir tidigt för honom ...

själv ska jag titta på ...

skidskytte ...

för nu har jag TV:n på ...


ha en fin söndag ...

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards