Nuärjagmormor

Alla inlägg den 20 december 2009

Av Inger - 20 december 2009 19:57


bokus istället ...

fraktfritt t om idag ...

så då var det bara att slå till ...

  

Av Inger - 20 december 2009 19:37


min dotter ...

har rensat i sina gömmor ...

hittade ett mönster på ...

virkade bakverk ...


  

så nu har jag börjat ...

har lite klent med garn ...

i passande färger ...

men en kanelbulle ...

ska jag kunna åstadkomma ...

får bli ett loppisbesök ...

för att leta i garnerna ...

efter sånt ...

jag inte ville köpa förut ...


har letat efter en bok ...

med beskrivning ...

hittade ett tips på en blogg ...

men försökte beställa ...

på Adlibris ...

tillfälligt slut ...

tydligen många som virkar ...


  


den här boken ...

letar jag efter ...

får ge mig till tåls ...

har satt den på bevakning ...

hoppas den kommer in snart ...


ha de ...


  

Av Inger - 20 december 2009 11:29


  

snön har lagt sig som ett täcke ...

klicka här ...

för en vandring i snön ...


ha en bra söndag ...

Av Inger - 20 december 2009 10:13


  

nu tänder vi fjärde ljuset ...

vykortsvackert ...

utanför fönstret ...

det singlar ner små snöflingor ...

vi börjar bli inbäddade ...

i ett mjukt, vitt täcke ...

- 8 grader ...


två jobbdagar kvar ...

sen är jag ledig ...

till efter nyår ...

ska bli skönt ...

att få göra som jag vill ...

inga måsten ...

det är semester för mig ...


ska ta mig en promenad ...

fota lite vinterbilder ...

och få lite frisk luft ...

innan det är dags att luncha ...

och titta på sport ...

blir en lugn dag ...

hoppas jag ...


vi hörs ...

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards