Nuärjagmormor

Alla inlägg den 12 december 2009

Av Inger - 12 december 2009 17:18


    


  


blev det idag ...

- vad ska vi göra, sa Oscars mamma

när jag kom ...

- hoppa, sa Oscar ...

betydde shoppa ...

började med affärerna utanför stan ...

innan det var dags för fika ...

en banan, kanelbulle och festis ...

gjorde att Oscar var rätt nöjd ...

till halv två ...

och lunch ...

lite busig på Lindex ...

där var det tråkigt ...

men i leksaksaffären ...

hade de byggt upp en tågbana ...

som barnen fick testa ...

där hade Oscar kunnat stanna ...

efter lite mat ...

slocknade han i vagnen ...

och sov hela vägen hem ...

blev lite inköp ...

hittade ett nytt pannband ...

annars inget i klädväg ...

ser inget jag vill ha ...


en trevlig dag ...

i stan ...

ingen stor hysteri ...

lagomt med folk ...

tråkigt och kallt ute ...

så det var en bra dag ...

att springa i affärer i ...

har några paket att slå in ...

sen får det vara klart ...

eftersom Oscar ...

snart fyller år ...

en månad efter jul ...

så spar jag en del paket ...

till tvåårsdagen ...


vi hittade julklappar ...

från morbror ...

till grabbarna ...

så då behöver han inte göra ...

en extra tur till stan ...

det gillades ...


ha en bra kväll ...




Av Inger - 12 december 2009 17:05



Tack snälla Yvonne

som skickat en utmärkelse till mig ...

ska fundera ut 10 saker om mig själv ...

som kanske inte alla vet ...

återkommer när jag tänkt ut dem ...


Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards