Nuärjagmormor

Alla inlägg den 26 november 2009

Av Inger - 26 november 2009 20:09


   


hämtade trollungen Oscar ...

(klicka på bilden och kolla in håret) ...

det växer som ogräs ...

tur att faster är frisör ...

gillar vindruvor ...

syns det ...


vi kollade in en traktor ...

när vi gick hem ...

det var en pappa ...

som hämtade med traktorn ...

gissa om Oscar var impad ...


direkt i leksakerna ...

när vi kom hem ...

hörde inte av honom ...

medan jag lagade mat ...

han är så snäll när vi är ensamma ...

lite mer bestämsam ...

när mamma och pappa är i närheten ...

blev ett kvällsbad ...

innan hemfärd ...


innan jag hämtade Oscar ...

blev det lite städning ...

hann igenom ett rum ...

och badrummet ...

ska plocka fram ...

lite ljusstakar och stjärnor ...

i morgon ...

har faktiskt en ny pappersstjärna ...

sen rean i fjol ...

ska bli spännande ...

att se om vi lyckas få upp den ...


kort dag i morgon ...

med tidig öppning ...

så jag hela em på mig ...

att fixa ...


sonen och jag ...

tog en tur till stugan ...

för att kolla vattnet ...

sjön är jättehög ...

som i somras nästan ...

efter allt regnet ...


en lugn dag i morgon ...

blåbär har planering ...

så vi får hitta på nåt ...

med alla barnen ...

sjungning är alltid populärt ...

vi spelade upp teatern ...

från igår ...

barnen var så stolta ...

över att få visa upp sig ...

växte flera centimeter ...

tror jag ...


tittar på mammas pojkar ...

kul att titta på ...

men huvaligen ...

innan jag skulle medverka där ...


ha en bra kväll ...


  

Av Inger - 26 november 2009 14:15


nej, jag skojar bara ...

sprutan gjorde inte ont ...

tillsammans med Oscar ...

mamma och en massa skolbarn ...

med föräldrar ...

så har det sprutats i skolan hela fm ...

på måndag är det dags för resten av byn ...

smidigt upplägg ...

måste jag säga ...

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards