Nuärjagmormor

Alla inlägg den 24 november 2009

Av Inger - 24 november 2009 19:39


en gråmulen, varm dag ...

regnade lite i morse ...

när jag cyklade iväg ...

ingen Oscar idag ...

vabbar med mamma i två dagar ...

snorig ...

flera barn saknade lilla Oscar ...

de lite större tjejerna är förtjusta ...

även om de kan få ett tjuvnyp ...

om de är för närgågna ...

hade en lyckad samling ...

barnen med på tåget ...

då känns det bra ...

utelek på fm ...

skönt att vara ute en stund för lunch ...

pysslat lite på em ...

blev fler sångkort ...

gjorde färdigt påbörjade projekt ...

innan mellis ...

och hemgång ...

rensat lite i frysen ...

gjort lite olika matlådor ...

och mannen och jag ...

åt lika olika rätter ...

en promenad ...

runt byn ...

med mina nya kaloribrännare ...

tror på dem ...

känns i låren ...

eftersom det är "uppförsbacke" hela tiden ...

i skorna ...

gick över bron i mörkret ...

vattnet är jättehögt ...

precis som om det skulle vara i maj ...

och vårflod ...


har tagit ett hett bad ...

har blivit ett badfreek ...

så avslappnande ...

gjort besök i bloggvärlden ...

och hälsat på ...

pratat med Ludvigs mamma ...

han har fått influensaspruta i kväll ...

gick bra ...

lite "truttläpp" ...

Ludvigs mamma ...

hade fått en kul förfrågan ikväll ...

fått nåt att fundera på ...

kul att finnas med i resonemanget ...

hur än beslutet blir ...


ska strax titta på Martin ...

kanske nåt jultips ...

så här inför advent ...


en reflektion ...

jag trodde jag var tidig ...

att adventspynta ...

men många har tänt sina ...

ljusstakar och stjärnor redan ...

såg jag under min promenad ...


i morgon ...

hoppas vi på vackert väder ...

för vår uteförmiddag ...


ha det bra ...



Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards