Nuärjagmormor

Alla inlägg den 19 november 2009

Av Inger - 19 november 2009 20:01


Grattis ...

till er alla ...

som heter Elisabeth ...

vi är några stycken ...

som heter det som andranamn ...



Av Inger - 19 november 2009 19:51


   

ett kvällsbad ...

innan Oscar åkte hem ...

utan ytterkläder ...

för de har jag tvättat ...

sen jag hämtade på dagis ...

vantarna var stela ...

så de kunde stå själva ...

blött och kladdigt ute ...

nu har det regnat hela em ...

vi har ätit pannkaka ...

med drottningsylt ...

tittat på Emil ...

och Bollibompa ...  

ätit vindruvor framför TV:n ...

lekt med tåget ...

och så har morbror ...

varit hemma ...

lyckan är stor ...

pappa hämtade ...

efter två timmars övertid ...


vi har fortsatt ...

med kladdandet idag ...

en del barn ...

såg verkligen ut att njuta ...

i morgon ...

har vi sovmorgon ...

jag och mannen ...

jag börjar sent ...

och han är ledig ...

blir en lugn dag ...

vi har planering ...

och det blir få barn ...


kvällsmat ...

kanske tacopaj ...

det var faktiskt ganska länge sen ...

inga planer för helgen ...

men ser ut att bli vackert på lördag ...

träffa Ludvig ...

måste det väl bli ...

såg att bron hade öppnat ...

så nu är det några km kortare ...


vi hörs i morgon ...

ha en bra kväll ... 

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards