Nuärjagmormor

Alla inlägg den 13 november 2009

Av Inger - 13 november 2009 21:21


efter en rätt kort dag ...

i lugnt tempo ...

drog vi till Borlänge ...

för att göra lite inköp ...

och det har vi gjort ...

en hel del julklappar ...

har vi inhandlat ...

men nåt till mig själv ...

blev det inte ...

som vanligt ...

tänk att jag inte ska hitta nåt snyggt ...

är jag för kräsen ...

eller  ...

träffade en hel del bybor ...

jag tror halva byn var i stan ...

annars vad det väldigt glest i affärerna ...

skönt ...

en sväng förbi Ludvig ...

när vi åkte ...

skulle hämta en klocka för inlämning ...

Emma ...

hade besök av Emma ...

en kompis från Västerås ...

nu på kvällskvisten ...

tittade vi till Oscar ...

klämde två mandariner ...

och var på bushumör ...


slog på TV:n ...

nyss ...

Idol-Tove ...

höll på att sjunga ...

så bra ...

en jättehärlig låt ...

I wish I was a punkrocker

så länge sen jag hörde den ...

men den är så härlig ...


i morgon ...

hoppas jag på sovmorgon ...

sen blir det väl ...

vanligt lördagsfix ...

städa lite ...

tvätta ...

laga nån hyfsad mat ...

ev en promenad ...

innan vi sticker på kalas ...

hela tjocka släkten ...

nästan ...

det blir en massa barn i allafall ...

kusiner ...

tremänningar ...

kul att alla kan samlas ibland ...


ska fortsätta titta på burken ...

känner mig pigg i kväll ...

kan det vara för ...

att jag sovit gott i natt ...

tills klockan ringde ...

och för att jag fått shoppa lite ...

det är inte så ofta ...

om man bortser från matinköp ...


sonen var till vårdcentralen idag ...

för att ta nya prover ...

och kolla hur det stod till ...

värdena var perfekta ...

jättehärligt ...

sänkan var 4 ...

när han åkte in på sjukhuset ...

var den uppe i 290 ...

förstår att han inte var så pigg då ...


ha en bra kväll ...


Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards