Nuärjagmormor

Alla inlägg den 24 december 2008

Av Inger - 24 december 2008 20:11



Morfar och Oscar ...

leker med nya leksaker ...


tänkte lägga in bilden i förra inlägget ...

men glömde ladda upp bilden ...

kommer här istället ...

roliga leksaker ...

men var mer intresserad ...

av mammas nya kamera ...

lyckades klura ut ...

hur man tar ur batteriet ...

som satt på laddning ...

Av Inger - 24 december 2008 19:51


är snart över ...

en massa stress inför ...

och sen pang är det slut ...

konstigt va ...


en lugn förmiddag ...

lite matförberedelser ...

sen ett kyrkobesök ...

tycker det är så rofyllt och avstressande ...

att besöka kyrkan på julafton ...

inga långa predikningar ...

mycket musik och glada barn ...

alla finklädda, två små barn hade t om folkdräkt ...

helgens behållning ...

är O helga Natt ...

som sjungs innan vi går hem ...

av Mats Lissjanis ...

så  vackert ...


fortsättning på matlagningen ...

vi äter ganska tidigt ...

eftersom barnen ...

ska fortsätta fira på andra håll ...

det finns ju flera som vill låna Oscar ...

det är tur att alla bor så nära ...

så att det går att besöka alla ...

 vi fick många paket allihopa ...

det är faktiskt kul med julklappar ...

även om en del tycker det är onödigt ...

själv hade jag tydligen varit snäll ...

för jag kunde inräkna en hel del "nyttigheter" ...


- en soda streamer

- precentkort (ej felstavat)

- kort på Oscar

- Mamma Mia-filmen

- Mamma Mia skivor

- smink


alltså inget "onödigt" ...

utan bara sånt som jag önskat mig ...

det är ju roligare att få än att köpa sig själv ...

tack så jättemycket allihop ...


måste berätta om min dotters julklapp till pappa ...

en tavla ...

karikatyr-ritad ...

av Jax som ritar för Fk ...

på pricken lik med intressen och allt ...

hon är expert att hitta på nätet ...

 och ger så kluriga presenter ...

tack gumman ...

du är fantastisk ...


när jag ändå är i farten ...

tack mina fantastiska barn ...

för allt ni ger oss ...


alla ni där ute ...

hoppas ni har en fin jul ...


fler bilder från dagen ...

vill ni se ...

klicka på www.iminlillastuga.blogspot.com




Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards