Nuärjagmormor

Alla inlägg den 1 december 2008

Av Inger - 1 december 2008 20:21


gäsp ...

lång dag är till ända ...

öppning är bra ...

men sen ska jag göra så mycket på em ...

handlade ...

besökte miljöstationen ...

lagade mat ...

gjorde två pepparkaksdegar till jobbet ...

sen var det dags att åka på jobb igen ...

utvecklingsmöte för alla i förskolan ...

tur att alla var lika slöa och trötta ...

märks att det lackar mot jullov ...

i morgon blir det en tur till V-bro igen ...

nätverksträff med grannkommunen ...

sen jobb till 17 ...

känner att tiden rinner iväg ...

kommer att vara i behov av några dagars ledighet ...

före jul ...


ute har det blivit tätat idag ...

på baksidan är gräsmattan riktigt fin ...

men bra knölig bredvid garaget ...

värmepumpen ska sättas in till veckan ...

sen kan vi börja fixa till pannrummet ...

och groventrén ...

ska bli så skönt ...

när det inte blir så lortigt och sotigt ...

kan tänka mig att göra groventrén ...

till hall på riktigt ...

ska bli roligt att style lite ...


ringde just till Oscar ...

där moster är barnvakt ...

O hade somnat direkt efter välling ...

i morgon är det pappadag ...


nu blir det snart sänggående känner jag ...

och jag ska sova till 7 ...

hoppas jag ...

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards