Nuärjagmormor

Alla inlägg den 15 december 2008

Av Inger - 15 december 2008 18:56


Söndagskvällen slutade med ...

Wallander ...

en riktigt bra film ...

men ett sorgligt slut ...

få se om det blir någon fortsättning ...

lite konstigt när två personer fattas ...


i morse blev det bråttom ...

vaknade kvart i sex ...

höll på att bli knuffad ur sängen ...

av Saga ...

skönt att få sova en halvtimme till ...

visste att mannen bredvid ...

snart skulle upp ...

men kvart över sex ...

vaknade vi av att hans mobil ringde ...

en jobbarkompis ...

som skulle rapportera hur dan såg ut ...

ibland kan det vara bra med mobilen ...

ingen vet var man är ...

kan låtsas att man är på G ...

det blev rivstart upp ...

min klocka kunde jag knäppa av innan den ringde ...


dagen har segats sig fram ...

gjort färdigt julpysslen ...

varit ute mycket ...

0 grader ...

perfekt stjärtlapps/åkmadrassföre ...


träffade Oscar utanför bibblan ...

följde med dem in ...

ingen bok till mig ...

konstigt nog ...

träffade min bloggmentor ...

fick en pratstund ...


nu ska jag fixa lite till i morgon ...

glitter eller tomteluva ...

det är frågan ...

det är nämligen ...

Lucia/Julfest och föräldrafika ...

blir en hård dag kan jag tänka ...

men sen är det snart ledigt för de flesta ...


ha en skön kväll ...

själv tänker jag titta på Äntligen hemma ...

och en ny deckare ...






Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards