Nuärjagmormor

Alla inlägg den 11 december 2008

Av Inger - 11 december 2008 18:19



gör jag idag ...

för det första ...

så har jag sovit hela natten ...

utan avbrott ...

vaknade och katten låg på fötterna ...

då var det dags att kliva upp ...

6½ timme utan att vakna ...

vet inte när det hände sist ...


för det andra ...

så har jag tillbringat några timmar ...

hos vår frisör i byn ...

klippt och slingat ...

helt underbart ...

att så mycket välbefinnande ...

kan sitta i håret ...

och Carro är så himla bra ...

så kul att så många upptäckt henne ...


annars har dagen ...

innehållit ...

snölek på kullen ...

lite pysslande ...

luciasånger ...

och sagoläsning ...

just nu får jag läsa den här boken ...

flera gånger om dagen ... 


 

 Jan Lööf ...

har skrivit många fantastiska böcker tycker jag ...

Det röda äpplet ...

gillar jag skarpt ...


Fick en kommentar ...

ang boktips ...

av författaren till boken jag tipsade om ...

fantastiskt roligt ...

vilken spridning på ens tankar det är ...


nu blir det lite kvällsplock ...

ska leta julklapp i FK mm ...


Hej svejs ...

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards