Nuärjagmormor

Alla inlägg den 23 december 2011

Av Inger - 23 december 2011 21:29


nu har vi smakat på ...

sill och skinka ...

riktigt gott ...

om jag får säga det själv ...

huset fullt ...

under en stund ikväll ...

och då är det full rulle ...

Molly och Ludvig ...

har nyss åkt hem ...

för att komma tillbaka ...

på julaftonsförmiddag ...

vi äter lunch ...

tillsammans ...

julklappsutdelning ...

innan alla barnbarn ...

fortsätter till Björbo ...

till sina andra familjer ...


nu är det julefrid ...

mannen sover i soffan ...

Saga i mitt knä ...

och jag ...

hoppas vinna på bingo ...


   

vi gillar julklappar ...

så ett mindre berg ...

kommer att öppnas ...

i morgon em ...

jag tycker det är ...

lika spännande som grabbarna ...



Av Inger - 23 december 2011 14:52


 


ett trevligt samtal ...

i morse ...

min långväga väninna ...

ville önska GOD JUL ...

sen har dagen rullat på ...

lite matförberedelser ...

handling ...

lite uppsnyggning i köket ...

men jag kör på ...

Emmas linje ...

- är det någon idé

att städa när vi kommer

en dammsugning får duga ...


en härlig godiskorg ...

anlände ...

ett tack från ...

Emma och Hampus ...

för mannens hjälp ...

då och då ...

tack så mycket ...

 


ska ta en promenad ...

i "vårvädret" ...

+ 6 grader ...

snart ingen snö kvar ...

slaskar som bara den ...

lite luft i lungorna ...

innan våra busfrön kommer ...

för lite gröt, skinka och sill ...

stoj och stim ...

adventskalender ...

och uppesittarkväll ...


ha en bra kväll ...

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards