Nuärjagmormor

Alla inlägg den 22 december 2011

Av Inger - 22 december 2011 21:02


en morgonpromenad ...

till jobbet ...

vid 5.45 ...

ganska ensamt ...

i mörkret ...

- 5 grader ...

jätteskönt ...

lite ringdans ...

chokladbollar ...

madrassåkning utför backen ...

innan jag tog jullov ...

fram till torsdag ...


Ludvig och Molly ...

kom och hämtade mig ...

 hämtade böcker på bibblan ...

köade på apoteket ...

stackars personal ...

som ska stå ut med detta systemkrångel ...

som pågått i veckor nu ...

räknade att vi var 16 vuxna ...

plus L och M ...

när vi köade ...

en del tröttnade och gick ...

andra kom till ...

men till slut ...

gick jag därifrån med min påse ...

efter att mitt kort ...

som vanligt krånglat ...

på apoteket ...

ett besök hos mamma ...

innan det var dags för frisören ...


   


Molly klipper sig för första gången ...

hos "Tet" ...

som är Oscars och Alice faster ...

hon blev en stor tjej ...

med lite kortare hår ...


 


storebror var på lite bestämsamt humör ...

skulle inte klippa sig ...

men med lite lock och pock ...

så gick det bra ...

sen var vi glada att få åka hem ...

kvinnan som satt i stolen ...

bredvid ...

för att färga håret ...

och njuta av en skvallertidning ...

var nog glad när vi gick ...

för Molly ledsnade ur ...

rätt bra ...

innan Ludvig var färdig ...


Alice och Oscar ...

dök upp ...

när mamma och pappa ...

var på möten ...

då var det rätt ovilsamt ...

ett tag ...

men ett underbart kaos ...

härliga barn ...

det blir tyst som i graven ...

när ni åkt ...


Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards