Nuärjagmormor

Alla inlägg den 11 december 2011

Av Inger - 11 december 2011 20:41


 


Molly har fått paket ...

av gammelfaster ...

Alice vill vara med och öppna ...

hon också ... 

de små damerna ...

växer på sig ...

Alice blir 10 mån i morgon ...

och ...

Molly blir 6 månader på fredag ...

har ni sett ...

att Molly har hårspänne ...

i kalufsen ...


kände jag behövde ...

avreagera mig ...

blev ett träningspass ...

på löpbandet ...

och crosstrainern ...

längesen sist ...

får försöka bättra mig ...

när tiden finns ...


hade besök ...

när jag kom hem ...

och sen kom ytterligare besök ...

nästan hela familjen ...

samlad till slut ...

fanns knappt plats för fötterna ...

i vardagsrummet ...

pga legobygge, tågbana, täcke ...

men då trivs jag ...

skulle behöva ett större matbord ...

när alla är hemma ...

men vi klämmer väl ihop oss ...

så gott det går ...


tung i huvudet ...

efter nattens brist på sömn ...

klickar mellan ...

Oldsbergprogrammet ...

och svenskamerikanerna ...

 vill se båda ...


har varit en solig, kylig och vacker dag ...

ner till -12 för en stund sen ...

nu blir det varmare ...

hämtar Oscar i morgon ...

Luciaträning ...

inför onsdagskväll ...


kram på er ...

  

Av Inger - 11 december 2011 10:54


vilken tur ...

att vi inte vet ...

vad dagen ...

kommer att ha för överraskning ...

åt oss ...


kvällen/natten ...

bjöd på tragik ...

men solen går upp ...

till en fin dag ...

även om man inte tror det ...


min familj mår bra ...

men i min närhet ...

har man sorg ...

  



Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards