Nuärjagmormor

Alla inlägg den 27 oktober 2008

Av Inger - 27 oktober 2008 18:50



det här är inte gnistrande snö ...

utan ett bubbelbad ...

en helruggig dag har det varit ...

nu är det verkligen nära vinter ...

kände mig jätteruggig efter jobbet ...

efter lite inhandling ...

och pyttipanna ...

så blev det ett hett bad ...

gudomligt var bara förnamnet ...

så hett det bara går ...

ett tänt ljus ...

och en tidning att bläddra i ...

nu blev det Lagalätt ...



segt på jobbet ...

känner av tidsomläggningen tror jag ...

lite barn ...

lediga och sjuka ...

i morgon firar vi Nallens dag ...

som var idag ...

barnen får ta med sig sin favorit ...


nu blir det lite kaffe ...

ska skriva lite till ett utvecklingssamtal ...

sen blir det TV ...

får inte missa Matakuten ...

vilket lyft för lagad mat det blivit ...

många pratar mat just nu ...

alla vill undvika E:n numer ...

känns hälsosamt och uppfriskande ...


i morgon är det tidig dag ...

ser jag inte fram emot ...

vill inte gå upp så tidigt på morgonen ...

jag verkligen hatar det ...

enda fördelen är ...

att jag slutar tidigt ...

men då kommer de här måstena fram ...

städa, tvätta och rycka upp här hemma ...

men om solen skiner ...

blir det en lång promenad ...

med eller utan Oscar ...


Godnatt ...

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards