Nuärjagmormor

Alla inlägg den 20 oktober 2008

Av Inger - 20 oktober 2008 20:31


kommer just från Oscar ...

jag och mamma har rensat i röran ...

eftersom de har roterat i huset ...

lekrum i sovrummet ...

sovrum uppe ...

så behövs det lite finputsning ...

en del blev slängt ...

en del följde med hem till mig ...

så nu har jag ännu mer ...

min bästa julklapp vore ...

att mina döttrar fick lite större hus ...

med massor av förvaring ...

tills dess så får jag väl stå ut ...

och varför är det så svårt att göra sig av nåt ...

det kan ju vara bra att ha ...

känns det igen ...


annars har det varit en gråtrist dag ...

biblioteksbesök idag ...

lånade massor av nya böcker ...

det är kul ...

passade på att stanna på skolgården ...

så att våra barn fick leka en stund med skolbarnen ...

gick tillbaka lagom till lunchen ...

på eftermiddagen var det mest regnväder ...


Oscar har klippt sig igen ...

kan resa sig mot trappgrinden ...

rotar i det mesta som står framme ...

snorar ...

vet var lampan är ...

kan visa hur stor han är ...

och är mormors goding ...


nu är det dags för matakuten ...

 kul att se om kockarna får nån ordning på mattanterna ...


god natt på er ...



Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards