Nuärjagmormor

Alla inlägg den 25 oktober 2008

Av Inger - 25 oktober 2008 21:31


just tittat på Dansbandskampen ...

blir sugen att gå på dans igen ...

kul med Älvdalsbandet ...

Larz Kristerz ...

låter som det gjorde på sjuttio-talet ...

när jag började dansa ...

åh, vad det var kul ...


Av Inger - 25 oktober 2008 19:39


en riktigt blåsig dag har det varit ...

men tvätten blev slät och fin ...

åkte till loppisen på fm ...

hittade absolut ingenting idag ...

träffade Solveig en snabbis ...

tog en fika på caféet ...

men min man ...

inte så vanligt ...

köpte lite garn också ...

men det hittade jag på Hemköp ...

tog en tur genom kyrkogården ...

hälsade på våra nära och kära en stund ...


på em har vi varit till skogen ...

hittade lite trattisar ...

och några gula kantareller ...

men en hel del äckliga älgflugor fick vi på oss ...

tagit en promenad ...

läst ut min bok ...

G W Perssons Den som dödar draken ...

riktigt underhållande ...

med en osocial kommissarie Bäckström ...

men en ganska klipsk man ...


har fått mail från Bibblan ...

att jag har några nya objekt att hämta ...

bl a fortsättning på Saltön ...


ikväll blir det Dansbandsprogrammet ...

såg inte förra programmet ...

så får se vad jag tycker om det ...


Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards