Nuärjagmormor

Alla inlägg den 26 oktober 2008

Av Inger - 26 oktober 2008 20:00


efter en väldigt blåsig natt ...

så blev det en vacker höstdag ...

sprang runt i pyjamas ...

när jag fick besök av Oscar och mamma ...

de hade tänkt sig en pysselstund ...

i allafall mamma ...

hon hade inhandlat lite bokstäver ...

och en tavla ...

skulle måla ljusblå bokstäver ...

OSCAR

och klistra på tavlan ...

vi blandade till en fin kulör ...

och målade ...

klicka på länken www.iminlillastuga.blogspot.com

för att se resultatet ...


familjen Z stannade på lunch ...

stek och potatis ...

omelett med mina stackars svampar ...

som vi hittade igår ...

mannen och sonen ...

tog en tur till farmor ...

jag stannade hemma ...

trivs i min ensamhet ibland ...

efter en stor disk ...

så blev det en tur till min lilla stuga ...

jättevackert ...

och rofyllt ...

i höstsolen ...

plockade lite grönska i min skog ...

som blev till lite dekorationer ...



efter en promenad på em ...

blev förresten väldigt mörkt fort ...

kom min andra dotter ...

fick på vinterdäcken ...

hon den lyckosten ...

flyger till Gran Canaria  på onsdag ...

men det är hon väl värd ...

efter ett stressigt halvår ...


i morgon är det jobb igen ...

men snart är det fredag ...

och bara två månader till jul ...


ha en skön kväll ...

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards