Nuärjagmormor

Alla inlägg den 19 december 2013

Av Inger - 19 december 2013 20:23


idag ...

var nog dagsljuset ...

det mörkaste jag upplevt ...

lite snöhögar ...

här och var ...

men annars grönt ...

det är så man ser ...

hur mossan gror i gräsmattan ...

men tänk ...

jag har inget depp ...

pga ljusbrist ...

och jag saknar ingen snö ...

det är knappt ...

att jag törs säga ...

att jag gillar gröna vintrar ...


efter jobbet ...

hem för att dra igen ...

apoteket ...

biblioteket ...

koxin ...

hjärtats rum ...

Coop ...

ICA ...

Bäckaskog ...

innan jag fick vända hemåt ...

för att hämta ...

de sista julklapparna ...

puh, nu är jag klar ...

nästan ...

och jag har pratat med tomten ...

bara magsjukan ...

och avloppet håller sig i skinnet ...

så dyker han upp ...

det blir spännande ...


tittar på pyssliga Ernst ...

mest imponerad av ...

hans enkla matlagning ...

allt ser så gott ut ...


nu ni ...

är det en dag kvar ...

sen är vi lediga ...

både mannen och jag ...

det har inte hänt ...

på många, många år ...

han brukar vara trogen ...

sin lastbil ...

men i år ...

såg han chansen ...

till en lång ledighet ...


ha en fin fredag ...


Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards