Nuärjagmormor

Alla inlägg den 16 december 2013

Av Inger - 16 december 2013 20:59


 


blomsteruppvaktning ...

för 25 år i kommunen ...

har jag varit med om ikväll ...

en timme fullmäktigemöte ...

innan vi uppmärksammades ...

med blommor, korttagning och fika ...

presenten har jag valt förut ...

jag hämtade ut en telefon ...


en intensiv dag på jobbet ...

men vi fixade det ...

en härlig sångstund ...

och en spännande saga ...

en jättestor tågbana ...

sagoläsning ...

och målning ...

+ 7 grader varmt ...

blåsigt ...

halt ...

snart slut på snön ...

inget trevligt uteväder ...


plockade undan ...

från utställningen ...

och städade på avdelningen ...

så gott det gick ...

känns skönt ...

att göra fint ...

och förbereda lite ...

till nästa termin ...


Oscar ...

har varit en kreativ kille ...

under terminen ...

idag ...

fick alla projekt ...

plockas hem ...

jag skulle tro ...

att en del hamnar ...

i återvinningen ...

om mamma och pappa ...

får bestämma ...


4 dagar kvar ...


ha en bra tisdag ...


Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards