Nuärjagmormor

Alla inlägg den 14 december 2013

Av Inger - 14 december 2013 20:15


 


Alice, jag och Icka ...

drog på shopping till D-J ...

skulle handla ut presentkort ...

ett otrevligt väder ...

nysnö ...

och superhalt ...

tomten hade stortvätt ...

när vi kom till Precent ...

vi hittade några fina tomtar ...

som fick följa med hem ...

loppisbesök ...

med fika ...

Icka hittade barnböcker ...

och jag lite småsaker ...


Oscar var hemma med morfar ...

för att snickra ...

och stannade kvar på lunch ...

han satte oss i arbete ...

med att bygga lego ...

jag sorterade ...

bitarna ...

sorteringen fortsatte ...

i syrummet ...

gick igenom några påsar ...

från mamma ...

med restgarner ...

och en massa annat material ...

kunde slänga en mängd påsar ...

fortsatte med städskåpet ...

som varit en katastrof ...

en längre tid ...

en massa skrot ...

rensade jag ut ...

och en del kan gå till loppis ...

så skönt ...

att rensa i röran ...


ha en skön kväll ...

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards