Nuärjagmormor

Alla inlägg den 21 november 2013

Av Inger - 21 november 2013 19:49


nu är jag trött ...

en lång dag ...

som startade 5.10 ...

fullt ös hela fm ...

nya utmaningar väntar oss ...

men det är väl det ...

som gör jobbet så fantastiskt ...

jag tycker om ...

att tänka till ...

och få aha-upplevelser ...

snabbade mig till ...

Vansbro ...

för att hämta två böcker ...

Mons Kallentoft ...

och Katarina Taikon ...

finns nu på sängbordet ...

lite måste handling ...

innan det kom upp röda gardiner ...

hos pappa ...

han blev så nöjd ...

tyckte det blev varmt inne ...

vi fikade ...

och pratade ...

han hade kollat på kvalmatchen ...

blir så glad ...

när han är uppe och ser på TV igen ...

direkt till förskolan ...

för att hämta A och O ...

mamma jobbade sent ...

pappa på jobb i Luleå ...

det är dagens familjesituation ...

fullt sjå ...

att få livet att gå ihop ...


i morgon ...

har vi planering ...

känns bra ...

vi har mycket att prata om ...

i lugn och ro ...

och dessutom ...

lackar det mot jul ...

vår hektiska tid ...

inom förskolan ...


efter jobbet ...

ska vi hämta Luddis och Molly ...

som ska sova här ...

så det blir nog fredagsmys ...

till kl 22 ...

om jag känner dem rätt ...

det får nog bli ...

fredagstacos ...

vad sägs om det ...


snöflingorna kom med kyla ...

usch vad jag fryser ...


ha en bra fredag ...


Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards