Nuärjagmormor

Alla inlägg den 10 november 2013

Av Inger - 10 november 2013 18:51


det blev en stadstur igår ...

så nu har vi upplevt ...

det nya IKEA ...

traskade runt i 3 km ...

längs gångarna ...

hittade stolsdynor ...

de är jag jättenöjd med ...

annars blev det bara småsaker ...


har haft mitt guldhalsband ...

inlämnat för lagning ...

gick inte att laga ...

som tur var ...

så hade jag en försäkring ...

så nu fick jag se ut ett nytt ...

för det fanns inget likadant ...

blev en bismarklänk med små stenar ...

längs fram ...

blev väldigt nöjd ...


slank in hos M och L ...

på vägen hem ...

regnet öste ner ...

hela em ...

så det passade bra ...

att shoppa ...


Oscar och Alice ...

har varit i Stockholm ...

på minisemester ...

Alice tappade bort tutten ...

men kunde sova ...

på kvällen ...

så tänk ...

när hon kom hem ...

så hade tuttfeén varit dit ...

och plockat med sig alla tuttar ...

och lämnat ett paket ...

det gick smidigt ...


en tur till pappa ...

med lite läsning ...

vi tog en promenad ...

för att få lite friskluft ...

hann se halva innebandymatchen ...

också ...

tyvärr förlust ...

men bra kämpande grabbar ...


måndag igen ...

och jobbvecka ...


ha en bra kväll ...



Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards