Nuärjagmormor

Alla inlägg den 12 november 2013

Av Inger - 12 november 2013 19:48


åh, usch ...

vad jag ogillar morgnar ...

jag är så trött ...

när jag ska upp ...

julledigheten ...

är efterlängtad ...

idag ...

var kylan borta ...

+ 6 grader ...

mörkt och mysigt ...

när jag åkte till jobbet ...

vi fick besök ...

av en "sagotant" ...

på fm ...

som läste Emilsaga för oss ...

 utelek ...

både fm och em ...

skönt väder ...

mycket geggande ...

tack vare vattenpölarna ...

på gården ...


fick en dånande huvudvärk ...

när jag kom hem ...

tror att fisken ...

inte räckte ...

för att klara em ...

en kvällrunda ...

innan jag hamnat i soffan ...

för att titta på ...

matslaget ...

idag tävlar ...

Sofia Rågenklint från Äppelbo ...

i vår kommun ...


i morgon ...

åker jag till Vansbro ...

vi har möte ...

passar på ...

att hälsa på ...

innan jag åker hemåt ...


ha en fin onsdag ...


här finns lite soffpyssel ...

att beskåda ...

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards