Nuärjagmormor

Alla inlägg den 21 november 2012

Av Inger - 21 november 2012 20:40


en morgonpromenad ...

till jobbet ...

i det härliga vädret ...

dagen ...

blev kanon ...

efter en kaotisk start ...

Anna och jag ...

var så glada ...

när vi skildes åt ...

vi fixade det ...

med gemensamma krafter ...

vi tog till alla språk ...

vi kunde ...

och då inkluderar jag ...

även tecken ...

att använda tecken ...

som förstärkning ...

tror jag kan bli en hit ...

så nu får vi damma av ...

de lagrade kunskaperna ...

men det är det här ...

som är så  fantastiskt ...

med jobbet ...

utmaningar ...

som är till för att lösas ...

kreativitet, flexibilitet och engagemang ...

är ord ...

som sammanfattar ...

mitt jobb ...

det blir spännande framöver ...


hann med en skyddsrond ...

på em ...

en ny erfarenhet ...

för mig ...

föräldrakontakt i olika former ...

under dagen ...

lek över avdelningarna ...

innan dagen var slut ...

har varit en lång ...

arbetsvecka ...

med extra tid ...

men i morgon ...

har jag efter en tidig morgon ...

ledig em ...

en långpromenad ...

skulle sitta bra ...

har fortfarande sviter efter ...

vurpan förra veckan...

även om jag är rätt ok ...

det är synd ...

för det har varit perfekt ...

joggingväder ...

en längre tid ...


avslutade kvällen ...

med att titta på ...

damhandboll i hallen ...

förlust ...

men en hedersam sådan ...

men liveidrott ...

är nåt alldeles extra ...

att titta på ...

även om det är en låg division ...


Carina Berg ...

flyttar in ...

idag fick hon en utmaning ...

när hon träffade ...

Tomas Wassberg ...

han såg ut ...

att leva ett härlig liv ...

långt från storstan ...


ha en bra kväll ...



Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards