Nuärjagmormor

Alla inlägg den 9 november 2012

Av Inger - 9 november 2012 22:40


ju ...

att berätta ...

att det blev en joggingtur ...

bara runt byn ...

men ändå ...

slank ur mina rutiner ...

och kom inte tillbaka ...

förrän i kväll ...

men nu ska jag hålla i ...

lite bättre ...

det är ju så skönt ...

att andas lite snabbare ...

att bli varm i kroppen ...

och  bli klar i knoppen ...

för det är ju det som händer ...

när jag rör på mig ...

i lite snabbare tempo ...




Av Inger - 9 november 2012 21:41


en kylig morgon ...

när jag cyklade till jobbet ...

- 8 grader ...

på tempen ...

planeringen ...

tog en oväntad vändning ...

tack vare A ...

vi nådde ...

dit vi aldrig förut nått ...

tack   


efter pizzan ikväll ...

städades det en del ...

i sovrummet ...

tapeten var på plats ...

ny gardin åkte upp ...

dammtorkning ...

sängen ska storstädas ...

men får vänta till imorgon ...

sen är det fräscht ...


inhandla vit färg ...

och ev fårskinnstyg ...

för ett projekt ...

står på lördagens agenda ...


ha en fin kväll ...





Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards