Nuärjagmormor

Alla inlägg den 29 oktober 2011

Av Inger - 29 oktober 2011 22:42


 


blev en tur till loppiset ...

hittade några rostfria prylar ...

ovanligt lite folk ...

att trängas med ...

trots att jag var där ...

när de öppnade ...


en promenad på em ...

hittade styvmorsviolen ...

blommande på kyrkmuren ...

och det är strax ...

november ...

fantastiskt ...

tittade till trollskogen ...

där fanns en överraskning ...


Oscar och Alice ...

kom från kompisens dop ...

Oscar stannade kvar ...

ska sova här ...

vi har byggt lego ...

hela kvällen ...

läst sagor ...

sjungit och fnissat ...

tittat på morfar ...

som sover i soffan ...

men Oscar ...

han är fortfarande vaken ...

vi får krypa till kojs ...

strax ...

men först ...

ska klockorna ändras ...

så skönt ...

med en timme till ...


   

Av Inger - 29 oktober 2011 10:01


huggarbyxorna ...

vi har letat som galningar ...

efter ...

mannens huggarbyxor ...

"vet du var mina byxor är"

jag använder dem jätteofta, eller ...

dessutom ...

väger de säkert flera kilo ...

tar stor plats ...

så de borde synas ...


idag ...

vaknade vi till några minusgrader ...

solen är framme ...

blir en vacker dag ...

tänker ta mig till loppiset ...

länge sen sist ...

om jag nu hinner ...


ha de


Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards