Nuärjagmormor

Alla inlägg den 22 oktober 2011

Av Inger - 22 oktober 2011 22:50


grabbarna ...

fixade en härlig seger ...

19-5 ...

kul att vara i hallen ...


   Ludvig in action ...

innan han åkte hemåt ...

blir mycket bus ...

när John Blund börjar grusa ...

Molly ...

sov i flera timmar ...

och var snäll och go ...

ville t o m ...

vara på täcket ...

en ganska lång stund ...


blev en skön promenad ...

med Molly och mamma ...

härligt vinterväder ...

det gillar jag ...

får gärna vara snöfritt ...

hur länge som helst ...


kvällen ...

har ägnats åt ...

glasögonletande ...

till slut kom de fram ...

i virkkorgen ...

låg de ...

de med lite mer styrka ...

de som jag känner ...

att jag nog behöver ...

men det resulterade i ...

att det blev städat ...

i en del "skrotlådor" ...

vilket behövdes ...

inget ont ...

som inte har nåt ...

gott med sig ...


  



Av Inger - 22 oktober 2011 13:43


 

+12 grader ...

idag ...

men idag åker däcken på ...

imorgon kan det vara minus ...

mannen ...

har bytt ett stort antal idag ...

och fler väntar ...

själv tvättar jag ...

ett berg i tvättstugan ...

som också fylls på ...

under em ...


väntar på Luddis och Molly ...

hinner kanske se ...

en snutt av innebandyn ...

i hallen ...


ha en bra lördag ...

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards