Nuärjagmormor

Alla inlägg den 4 september 2022

Av Inger - 4 september 2022 20:17


plötsligt slog hösten till ...

i tisdags hade vi +1 grad ...

som tur var hade jag ...

plockat in pelargonerna på altanen ...

trädgården plockas ihop ...

börjat gräva upp och ner växter ...

flyttat växter ...

gjort en ny rabatt ...

bytt lite jordgubbsplantor ...

planerar nytt till våren ...

ny pallkrage ...

och hittat några vid verkstaden ...

målat dem med rödfärg idag ...

fått fin gödsel av min granne ...

så nu hoppas jag på stordåd till våren ...

sått ett frö hos mannen ...

om ett växthus ...

vi har gamla fönster i förrådet ...

och att använda det vi har ...

vore toppen ...

plockar tomater varje dag ...

hallonen levererar fortfarande ...


känt mig snuvig hela veckan ...

men idag är det bättre ...

annars så har terminen ...

gått i förkylningens tecken ...

många barn sjuka ...


mannen har gjort färdigt grunden ...

murat helt klart ...

och då kom knäkänningen också ...

slemsäcksinflammation ...

när det kryps på knä ...

hela dagarna ...

på jobbet också ...


tittade på friidrott ...

förra helgen ...

Alice plockade km-medaljer ...

på den lilla arenan i Hulån ...



Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards