Nuärjagmormor

Direktlänk till inlägg 15 maj 2012

Molly går ...

Av Inger - 15 maj 2012 20:08


fick ett sms ...

"Molly har gått över hela

köksgolvet idag"

nu är tjejerna på G ...

  

en gråkall dag ...

men utelek på fm ...

med cykelåkning ...

trädgårdsjobb på em ...

pallkragarna blev rödfärgade ...

jord och gödsel ...

har fixats till ...

så nu är det bara att plantera ...

för den som vill ...


hem en snabbis ...

för att byta om till kvällsmötet ...

som vi nu har avverkat ...

nästa utv.möte är i september ...

om fyra månader ...

låter som en lång tid ...

men vi är snart där igen ...


min gjutning sprack ...

vi tog nog ur den för tidigt ...

försöker igen ...

men lite armering kanske behövs ...

det är ju av ...

misstagen man lär sig ...

  


lång dag imorgon ...

men sen är det röd dag ...

det gillar jag ...


vi hörs


 
 
katsura

katsura

15 maj 2012 21:36

Så kul att tjejerna börjar gå! Vilken frihet för dem.
Synd att betongen sprack... jag är ju nyfiken på resultatet!
Snart röd dag - håll ut :)

Kram

http://katsura.bloggplatsen.se

 
Susanne

Susanne

16 maj 2012 10:51

Tycker så synd om mina plantor som står på uteplatsen och härdar sig.. förbarmar mig och tar in de flesta på kvällen. Är rädd att de ska strejka och i värsta fall krypa ner under jorden i sina krukor... Men någon gång ska vi väl få oroa oss över att lobelian kanske skulle behöva lite skydd för varma heta solstrålar...
önskar dig en skön helg och så hörs vi när vi hörs!
kramen!

http://susidus.minatankar.nu

Inger

16 maj 2012 21:35

Samma här, jag bär en del plantor ut och in ... rädd att jag ska glömma dem någon kväll för rätt vad det är så är det frost ...
nej, nu vill vi ha sol och värme!

kram Inger

 
Emma

Emma

16 maj 2012 19:40

:) många i min släkt och Patriks har spelat fotboll så det vore ju inte konstigt om Lionel får de intresset!

Emma skickade igår och skrev att Molly gick - så kul!! :)

Trevlig helg,
kram!

http://lifeasemmaknowit.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Inger - 6 december 2023 14:04

  livet tuggar på ... sonens välbefinnande ... kommer sakta tillbaka ... fick påringning från fk ... ville fråga om arbetsgivaren ... hade nåt annat jobb åt honom ... när man är lastbilschaufför 😀   "för tre veckor sen  vi...

Av Inger - 30 november 2023 19:51

  en november ... som blev en av de värsta i mitt liv ... Jobbmässigt ... väldigt bra ... jobbat varje dag ... men vi har levt i ett vakum ... hela hösten ... sonen har svävat mellan liv och död ... innan han akut ... blev operera...

Av Inger - 4 november 2023 21:11

  oktober rann iväg ... och slutade med 3 dm snö ... som snart är borta ... eftersom det regnat i 2 dygn... Alice hann i allafall ... åka skidor ...   sonens magkrångel fortsätter ... sovit på lasarettet en del nätter ... varvat m...

Av Inger - 22 oktober 2023 20:07

  tillbaka ... nu är vi i mitten av oktober ... mycket har hänt ... livet rullar på ... skördat, förberett för en ny sommar ....         På sätt och vis ... är det en skön tid, hösten ... plockat ihop loppisen ... börjar fö...

Av Inger - 28 augusti 2023 21:10


    en riktig överraskning ... när jag kom hem ... sonen hade plockat kantareller ... på lunchen i skogen ... så mycket svamp har jag aldrig sett ...    ...

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards