Nuärjagmormor

Alla inlägg den 25 september 2020

Av Inger - 25 september 2020 20:39


Semesterdag ...

och ledig dag för mannen ...

då tog vi en tur till Borlänge ...

inte varit där på snart ett år ...

ett snabbt besök på IKEA ...

toaborstar, skohorn och förvaringslådor ...

mannen sprang genom Jula ...

vill helst inte besöka affärer ...

i dessa dagar ...

men lite sug finns det allt ...

åkte vidare mot Ludvika ...

som var det egentliga målet ...

för att titta på bil igen ...

lunchade men inga fler inköp ...

vi är inga storshoppare ...


fick huvudvärk ...

på em ...

men en skön promenad ...

genom Asphagen ...

med syrerik höstluft ...

gjorde det lite bättre ...


               


vackra höstfärger längs vår älv ...

inte mina nyanser ...

egentligen ...

och absolut inte på inredning och kläder ...

där blir det inga uppdateringar ...

i garderoben el i soffan ...

men färgen på grannens dahlia ...

är underbar ...


i morgon ska det regna ...

då tror jag att det blir bak ...

när jag äntligen fått ett nytt frysskåp ...

efter nästan tre månaders väntan ...

just nu har jag mat ...

både hos sonen och dottern ...



Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards